avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja, goszyg, z miasta Gdańsk. Z bikestats dla przyjemności i zdrowia przejechałam 10287.52 kilometrów w tym 6679.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.75 km/h - nie ma się czym chwalić ;)

Wykres roczny blog rowerowy goszyg.bikestats.pl
HR max:189 (%)
HR avg:151 (%)
Kalorie: 1191 kcal

Na ból i rany najlepszy rower ;)

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 1

Nie byłam pewna, czy po wczorajszym wypadku będę mogła jeździć, bo coś mnie wieczorem niepokojąco coraz mocniej bolał mięsień w okolicy pachwiny. Przed zaśnięciem myślę sobie: "Zobaczy się rano, co się będę martwić na zapas". Rano obudziłam się, zobaczyłam słońce i pomyślałam, że nie można zmarnować okazji na trening z Robertem. Zwłaszcza, że boleści były do wytrzymania. Wprawdzie słońce wkrótce się schowało, zaczął padać deszcz i w ogóle zrobiła się kupa, ale postanowienie wyjścia było tak mocne, że się ruszyłam. Przynajmniej na miejsce zbiórki zobaczyć czy w ogóle mogę jeździć. Ale że jeździło się nieźle, to postanowiłam przejechać cała trasę. Deszcz przeczekaliśmy pod drzewami, potem nawet świeciło słońce i zrobiło się bardzo przyjemnie. Maseczka błotna dobra na cerę, więc same korzyści :) A kontuzje w zasadzie w ogóle mi nie przeszkadzały :D Znaczy się, że trzeba było te "rany wojenne" rozruszać ;) Baaaardzo dobrze, że się ruszyłam, bo inaczej żałowałabym. Zwłaszcza, że trening bardzo sympatyczny, tempo w sam raz i w ogóle było miło :) Pozdrowienia dla Dziewczyn, które błota i deszczu się nie lękały ;) Może nawet jakaś fotka się pojawi w związku z tym ;)
Jest i fotka, zrobiona przez "samozadowalacz" z pomocą emoniki ;)