Info
Ten blog rowerowy prowadzę ja, goszyg, z miasta Gdańsk. Z bikestats dla przyjemności i zdrowia przejechałam 10287.52 kilometrów w tym 6679.14 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.75 km/h - nie ma się czym chwalić ;)Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2015, Sierpień2 - 0
- 2015, Lipiec3 - 0
- 2015, Czerwiec5 - 0
- 2015, Maj6 - 0
- 2015, Kwiecień5 - 0
- 2015, Marzec4 - 0
- 2014, Październik2 - 0
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj14 - 0
- 2014, Kwiecień12 - 0
- 2014, Marzec7 - 0
- 2013, Listopad1 - 0
- 2013, Październik2 - 0
- 2013, Wrzesień5 - 0
- 2013, Sierpień12 - 0
- 2013, Lipiec12 - 0
- 2013, Czerwiec9 - 0
- 2013, Maj11 - 2
- 2013, Kwiecień11 - 2
- 2013, Marzec4 - 1
- 2012, Listopad1 - 0
- 2012, Październik2 - 8
- 2012, Wrzesień3 - 4
- 2012, Sierpień11 - 2
- 2012, Lipiec13 - 7
- 2012, Czerwiec7 - 1
- 2012, Maj9 - 0
- 2012, Kwiecień7 - 5
- 2012, Marzec8 - 1
- 2012, Styczeń1 - 0
- 2011, Grudzień2 - 0
- 2011, Październik3 - 8
- 2011, Wrzesień12 - 0
- 2011, Sierpień13 - 0
- 2011, Lipiec17 - 0
- 2011, Czerwiec21 - 12
- 2011, Maj30 - 13
- 2011, Kwiecień16 - 19
- 2011, Marzec4 - 0
Dane wyjazdu:
14.00 km
12.00 km teren
00:46 h
18.26 km/h:
Maks. pr.:41.00 km/h
Temperatura:11.0
HR max: (%)
HR avg: (%)
Kalorie: kcal
Rower:
Epic Test Ride
Niedziela, 14 października 2012 · dodano: 14.10.2012 | Komentarze 6
Epic Expert Carbon Test Ride completed :)Wnioski: Kiedyś myślałam, że jak dosiądę Speca Epica z karbonową ramą i na topowym osprzęcie, to posikam się ze szczęścia i nigdy więcej na żaden inny rower nie będę chciała wsiąść. A jednak, znacznie bardziej ekstatyczne doznania zapewniła mi pierwsza przejażdżka na Specu Stumpjumperze w podstawowej konfiguracji, na skutek czego trafił taki w moje stałe posiadanie. Tym samym dylemat natury "czy zamienić moje dwa rowery na jednego Epica" zniknął, albo przynajmniej został odroczony ;)
A tak konkretniej - Brain faktycznie działa, tzn. zawiecha w ogóle nie buja kiedy jedzie się po asfalcie, czy po w miarę gładkim pod górę. Natomiast coś tam ugina się na przeszkodach. I to wszystko bez żadnego wachlowania blokadami. Natomiast jak dla mnie było chyba trochę za twardo, mimo, że ciśnienie w zawieszeniu ustawiłam wg tabelek Speca -5PSI. Jednak miękcej chyba nie można było, bo patrząc po pozycji gumek na koniec przejażdżki (a tak naprawdę po jednym wertepiastym zjeździe) to skok dampera został wykorzystany prawie w 100%, a SIDa też w większej części. Do ścigania, na maratony, na xc, rower znakomity. Podjeżdża jak dziki, na zjazdach pozwala na więcej niż sztywniak no i jest nieco bardziej komfortowy. Jednak żeby się naprawdę dobrze bawić w górach, poczuć ten flow i niczym się nie przejmować na kamienistych zjazdach, to 140mm FOXowego skoku to absolutne minimum. Ot - tyle konkluzji :)
Kategoria Przejażdżki, Test Rides
Komentarze
siwy-zgr | 20:30 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Też mi się marzy Epic. Ewentualnie Scott Spark albo inny krosiarski fullo-napierdalacz ;), ale to już górę pieniędzy trzeba wydać. Właśnie na wyścigach nic tak nie denerwuje, jak wybijające z rytmu pedałowania kępki trawy czy inne fałdy, które zawiecha mogłaby "łyknąć"...
Chyba na starość robimy się wygodni ;)
Chyba na starość robimy się wygodni ;)
siwy-zgr | 20:16 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Nie ma co narzekać. I tak zaczęłaś z wysokiego C :) Teraz to tylko carbony Ci zostały, ewentualnie próbowanie innych rodzajów zawieszeń.
siwy-zgr | 10:06 poniedziałek, 15 października 2012 | linkuj
Jak się przesiadłem na mojego pierwszego fulla, to też byłem w niebowzięty. Późniejsza zmiana ramy ze "zwykłego" fsr''a na enduro, o ciut większym skoku, nie była już tak dużym wydarzeniem jak pierwsza przejażdżka, na pierwszym fullu.
Po prostu człowiek się szybko przyzwyczaja do dobrego ;)
Po prostu człowiek się szybko przyzwyczaja do dobrego ;)
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!